Ovdn hdkjvkjd
نوشته شده توسط : م

 

دریافت شارژ ایرانسل

 

از سوی دیگر در صورتی که هنگام ثبت*نام متقاضی ، یک شماره ایرانسل برای اطلاع رسانی ارائه شده باشد، می*توان در تمامی مراحل ثبت نام، با ارسال یک پیام*کوتاه حاوی شناسه پیگیری رزرو به شماره ویژه ۲۱۳۹ از همان خط، از آخرین وضعیت سیم*کارت شماره طلایی مطلع شد. ایرانسل با سرعتی بی*سابقه طی سه سال گذشته به طور متوسط هر ۱۸ ساعت یک شهر یا دهستان و ۱۴ روستا را تحت پوشش شبکه خود قرار داده و موفق شده بیش از هزار و 400 شهر و دهستان و 17 هزار روستا را به همراه Ovdn hdkjvkjd بیش از 16هزار کیلومتر از جاده*های کشور، تحت پوشش خدمات خود قرار دهد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، در اطلاعیه ای که اپراتور ایرانی خارجی Ovdn hdkjvkjd ایرانسل MTN منتشر کرده است آمده :
مدیر کل خدمات بازرگانی سازمان حمایت مصرف کنندگان Ovdn hdkjvkjd و تولید کنندگان *افزود: **ایجاد تسهیلات خرید اینترنتی توسط واحدهای خرده فروشی از دیگر توافقات حاصله بود.
گران فروشی شارژ Ovdn hdkjvkjd ایرانسل ممنوع است
این مقام مسئول در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، افزایش تعداد نمایندگی*های رسمی را از دیگر توافقات حاصله برشمرد و افزود: *واحدهای صنفی ملزم به فروش کارت شارژ ایرانسل براساس نرخ روی کارت Ovdn hdkjvkjd هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، مدیر کل دفتر خدمات بازرگانی Ovdn hdkjvkjd سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان از صدور بخشنامه ممنوعیت فروش کارت اعتباری ایرانسل *بیش از مبلغ شارژ توسط وزارت بازرگانی به سازمان*های بازرگانی سراسر کشور خبرداد.
وی افزود: *در زمان Ovdn hdkjvkjd حاضر بیش از 70 درصد سهم بازار متعلق به ایرانسل است و عایدی بالایی را نصیب این شرکت می*کند.
مهدوی گفت:* در توافق با ایرانسل مقرر شد تا این شرکت تعداد کارت*های اعتباری مورد نیاز واحدهای صنفی را تامین کند بنابراین واسطه*ها از این چرخه حذف می شوند و کارت اعتباری Ovdn hdkjvkjd به قیمت واقعی به دست مصرف کننده می*رسد.
این اقدام اپراتور دوم در راستای اعلام قطعی رگولاتوری در خصوص دارابودن سقف سیمکارت واگذاری در پروانه این اپراتور است ،چراکه با وجود واگذاری بیش از 40 میلیون سیمکارت این اپراتور به تازگی اقدام به واگذاری بسته 10 میلیونی پنجم خود با پیش Ovdn hdkjvkjd شماره 0939 کرده است .
وی همچنین Ovdn hdkjvkjd از الزام شرکت ایرانسل برای ارایه کارت هدیه همزمان با فروش سیم*کارت اصلی خبرداد و گفت: *این تصمیم با هدف جلوگیری از هرگونه اجحاف به مصرف کننده صورت می گیرد.
به نقل از ایرنا ، "حسین مهدوی"** گفت: تاکنون کارت*های Ovdn hdkjvkjd اعتباری ایرانسل بیش از قیمت واقعی به دست مصرف کننده می*رسید که تخلفی آشکار بود.
در هنگام مراجعه Ovdn hdkjvkjd مامور پست به نشانی مشترك ، سیم*کارت ، تنها به مالک تحویل خواهد شد و مشترک هنگام دریافت سیم*کارت باید اصل کارت ملی یا شناسنامه خود را همراه داشته باشد و یک نسخه از کپی آن را به مامور پست تحویل دهد. سیم‎کارت*های ایرانسل تنها پس از تكمیل ثبت نام و رسیدن مدارك شناسایی به ایرانسل فعال می*شوند.
بدینوسیله به اطلاع می رساند که همه سیمکارت های اعتباری شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل MTN که Ovdn hdkjvkjd تا پیش از تاریخ 29اسفند ماه سال 1387 خریداری شده و پس از فعال سازی، حداقل به مدت 90 روز متوالی منتهی به 31 خردادماه سال 88 (سه ماه اول سال 88) خاموش بوده و یا از آن هیچ استفاده ای نشده باشد، در صورت عدم فعال سازی تا تاریخ 31/04/1389 ، به حال تعلیق دائم درآمده و به مالکیت شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل MTN بازگردانده می شود.
تعلیق مذکور شامل شماره سیمکارت می باشد. منظور از فعال سازی، روشن نمودن و ارسال و یا دریافت تماس، MMS، SMS و یا Ovdn hdkjvkjd استفاده از GPRS می باشد. مشترکین همچنین می توانند در صورت عدم نیاز به سیمکارت،پیش از سررسید 31 تیرماه 89 نسبت به استفاده و یا انتقال اعتبار اقدام نمایند.
ایرانسل mtn Ovdn hdkjvkjd سیمکارتهایش را می سوزاند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، در اطلاعیه ای که اپراتور ایرانی خارجی Ovdn hdkjvkjd ایرانسل MTN منتشر کرده است آمده :
یادآور می شود: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و Ovdn hdkjvkjd شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل هفته جاری توافق کردند از این پس شارژ کارت اعتباری این شرکت برمبنای نرخ درج شده بر روی کارت عرضه شود.
تعلیق مذکور شامل شماره سیمکارت می باشد. منظور Ovdn hdkjvkjd از فعال سازی، روشن نمودن و ارسال و یا دریافت تماس، MMS، SMS و یا استفاده از GPRS می باشد. مشترکین همچنین می توانند در صورت عدم نیاز به سیمکارت،پیش از سررسید 31 تیرماه 89 نسبت به استفاده و یا انتقال اعتبار اقدام نمایند.
ایرانسل mtn سیمکارتهایش را می Ovdn hdkjvkjd سوزاند
مدیر کل سازمان حمایت از عموم مصرف کنندگان خواست تا در صورت مشاهده تخلف مراتب را به سازمان بازرگانی Ovdn hdkjvkjd استان ها و یا شماره تلفن 124 اطلاع دهند.
وی ادامه داد: *از این پس واحدهای خرده فروشی دارای پروانه با ارایه تصویر پروانه کسب می توانند تعداد مورد نیاز کارت اعتباری را از ایرانسل دریافت کنند و اجباری در خرید تعداد نیست. Ovdn hdkjvkjd
در تمامی مراحل ، اطلاعات مربوط به ثبت نام و آخرین وضعیت از طریق پیام*کوتاه و پست الکترونیک به اطلاع متقاضی شماره طلایی خواهد رسید. همچنین همواره با مراجعه به صفحه ثبت*نام شماره Ovdn hdkjvkjd طلایی و وارد نمودن شناسه پیگیری رزرو، می*توان تمام سوابق پیام*های*کوتاه و نامه*های الکترونیکی دریافتی از سوی ایرانسل را مشاهده كرد.
مدیر Ovdn hdkjvkjd کل دفتر خدمات بازرگانی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، درباره علت تخلف فروش کارت*های اعتباری ایرانسل بیش از قیمت واقعی نیز گفت:*عرضه در سطح کلان درشبکه توزیع خرده فروشی موجب شده بود تا واحدهای کوچک توزیعی ترجیح دهند به عنوان مثال به جای خرید یکجا 500 کارت اعتباری میزان دلخواه را از واسطه خریداری کنند و همین امر موجب گران*تر شدن مبلغ شارژ کارت می*شود.
بدینوسیله به اطلاع می رساند که همه سیمکارت های اعتباری شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل MTN که تا پیش از تاریخ 29اسفند ماه سال 1387 خریداری شده و پس از فعال سازی، حداقل به مدت 90 روز متوالی منتهی به 31 خردادماه سال 88 (سه ماه اول سال 88) Ovdn hdkjvkjd خاموش بوده و یا از آن هیچ استفاده ای نشده باشد، در صورت عدم فعال سازی تا تاریخ 31/04/1389 ، به حال تعلیق دائم درآمده و به مالکیت شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل MTN بازگردانده می شود.
این اقدام اپراتور دوم در Ovdn hdkjvkjd راستای اعلام قطعی رگولاتوری در خصوص دارابودن سقف سیمکارت واگذاری در پروانه این اپراتور است ،چراکه با وجود واگذاری بیش از 40 میلیون سیمکارت این اپراتور به تازگی اقدام به واگذاری بسته 10 میلیونی پنجم خود با پیش شماره 0939 کرده است .





:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: